Subject: Vs: Harjumaa Kose vald Nõmbra küla ja Anija vald Alavere küla riigiteede nr 12 Kose-Jägala km 13,99 (Vana tee), nr 11137 Alavere–Voose km 2,97 (Naha tee) ja nr 11137 Alavere-Voose km 3,14 (Kivikatku tee) ristumiskoha ehitamise leping
From: Madi Nõmm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 13:09:24 +0300

Tere

Kuna Vana-Kanarbiku maaüksuse (14002:002:0166) uus omanik ei ole tee 
ehitamisega tema omandis olevale maale nõus, siis palun teil riigitee nr 
11137 Alavere–Voose km 2,97 ja Naha tee ristumiskoht lepingust välja võtta.

Lugupidamisega

Madi Nõmm

kavandamisspetsialist

RMK metsaparandusosakond

5045509

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 13. mai 2024 14:08
Adressaat: Madi Nõmm <[email-masked]>
Teema: Harjumaa Kose vald Nõmbra küla ja Anija vald Alavere küla riigiteede 
nr 12 Kose-Jägala km 13,99 (Vana tee), nr 11137 Alavere–Voose km 2,97 (Naha 
tee) ja nr 11137 Alavere-Voose km 3,14 (Kivikatku tee) ristumiskoha 
ehitamise leping

Aadressilt [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saadeta 
teile sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on 
oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Harjumaa Kose vald Nõmbra küla ja Anija vald Alavere küla 
riigiteede nr 12 Kose-Jägala km 13,99 (Vana tee), nr 11137 Alavere–Voose km 
2,97 (Naha tee) ja nr 11137 Alavere-Voose km 3,14 (Kivikatku tee) 
ristumiskoha ehitamise leping
Registreerimise kuupäev: 13.05.2024
Registreerimise number: 7.1-1/24/6285-2.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada. Leping annab õiguse ehitada ristumiskoht 
lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe informeerida 
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) ja kutsuda 
kohale Transpordiameti esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa 
osas.

Lugupidamisega

Anna Palusalu
peaspetsialist
58507716

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>